Photobucket

Music Box

Thursday, December 30, 2010

压力---却又很期待 31/12/10

再过两天,又是开学的时候了
我真的很不想这么快开学,不是因为我懒而是觉得很有
一开学,就进入高中五..时间如流水飞逝,真的过得很快
真所谓:
回想起,那时天真的我才刚考完小六鉴定考试
就上了初中一,而现在呢?
是进入高中五的时刻了..在这一年,我们即将面对人生中最重要却仅只有一次的考试---SPM(Sijil Pelajaran Malaysia)
真的很害怕这考试.正常的人大都会在5,6月的时候在感觉到这种气氛
可是反常的我,却在今天已经开始害怕了..
我知道啊,害怕也是,即使在害怕,还是的坦然的面对,接受这如此残酷的事实
,事实就是
唯有在新的新一年.更加倍努力.这就是唯一我能办到的.
烦烦烦..这都只是我的想法
昨天去popular看以一本书..有所领悟..
犹记得,里面的一些内容:,, !
这一句话真让我有所领悟..怎么说呢?
就像我啊..再烦就开学了.我会怎样怎样之类的.
而快开学了我很害怕,到底应付得来吗等等一大堆的问题()
其实只要分辨事实,看清想法..那问题就不存在啦!
再举个例子:
今天我跟男朋友分手因为他不再爱我了,他看到比我漂亮的女人()
其实分手也不见得是件坏事啊..是谁说分手一定要伤心,颓丧的..?
换个角度去想,分手后可以从中吸取经验..那不就开心多了吗?
这就是我领悟的事情啦!

期待....
到底在期待什么啊?哈哈..
那就是我们在过年期间要去的地方咯..
每年都是去Port Dickson..可是是不同的地方啦..
而今年的是在PahangBukit Gambang..哈哈..
看似好玩,可是真的有如此好玩?
风景真有如此漂亮?还是这都是所谓的“如此,如此,这般,这般?”
还真幽默!好啦,我们来欣赏一些Bukit Gambang Water Park 的照片吧!
Corporate Function Area--The Bukit Gambang Water Park also provides corporate function areas for business people to conduct their meetings. Spacious, well-equipped and operated by a dedicated team of professionals, it’s a meeting place that combines business with pleasure.


Kids Slide--When it comes to having a blast, kids are always raring for more. But little legs get tired quickly on adult-sized water rides so we’ve created this just for them. Small in size but big on fun, the specially constructed  is just the thing for energetic children.
6 Line Racer--Climb up multiple flights of stairs to reach the top where you’ll get ready in your individual racer slide. The gates open and down you go, sliding past your friends towards the bottom at blinding speeds. Not satisfied? Do it again.
Wave Pool(The Largest In Malaysia)Who’d believe that you’d be able to surf in the middle of a jungle? Not on treetops like Tarzan but actual rolling water swells right here at Malaysia’s biggest wave pool, Coco Beach Wave Pool. It’s just like a real beach, only better.

就这几张吧,等我啊! :)
看看去年我们去的TIARA BEACH RESORT 的照片吧..哈哈..还是觉得比较美 xP






this one is extremely fun!trust me! :P

吧?还想再去呢..哈哈..
敬请期待我的next post 吧! xP

No comments:

Post a Comment